-
2015 Kanadai nagydíj
Lewis Hamilton
151
-
2015 Kanadai nagydíj
Nico Rosberg
134
-
2015 Kanadai nagydíj
Sebastian Vettel
108
-
2015 Kanadai nagydíj
Kimi Räikkönen
72
-
2015 Kanadai nagydíj
Valtteri Bottas
57
-
2015 Kanadai nagydíj
Felipe Massa
47
-
2015 Kanadai nagydíj
Daniel Ricciardo
35
-
2015 Kanadai nagydíj
Daniil Kvyat
19
-
2015 Kanadai nagydíj
Roamin Grosjean
17
-
2015 Kanadai nagydíj
Felipe Nasr
16
-
2015 Kanadai nagydíj
Sergio Perez
11
-
2015 Kanadai nagydíj
Nico Hülkenberg
10
-
2015 Kanadai nagydíj
Carlos Sainz Jr.
9
-
2015 Kanadai nagydíj
Max Verstappen
6
-
2015 Kanadai nagydíj
Pastor Maldonado
6
-
2015 Kanadai nagydíj
Marcus Ericsson
5
-
2015 Kanadai nagydíj
Jenson Button
4
-
2015 Kanadai nagydíj
Fernando Alonso
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Roberto Merhi
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Will Stevens
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Mercedes
285
-
2015 Kanadai nagydíj
Ferrari
180
-
2015 Kanadai nagydíj
Williams
108
-
2015 Kanadai nagydíj
Red Bull
54
-
2015 Kanadai nagydíj
Lotus
23
-
2015 Kanadai nagydíj
Sauber
21
-
2015 Kanadai nagydíj
Force India
21
-
2015 Kanadai nagydíj
Toro Rosso
15
-
2015 Kanadai nagydíj
McLaren - Honda
4
-
2015 Kanadai nagydíj
Manor
0
-
2014 szezon végeredmény
Lewis Hamilton
384
-
2014 szezon végeredmény
Nico Rosberg
317
-
2014 szezon végeredmény
Daniel Ricciardo
238
-
2014 szezon végeredmény
Valtteri Bottas
186
-
2014 szezon végeredmény
Sebastian Vettel
167
-
2014 szezon végeredmény
Fernando Alonso
161
-
2014 szezon végeredmény
Felipe Massa
134
-
2014 szezon végeredmény
Jenson Button
126
-
2014 szezon végeredmény
Nico Hülkenberg
96
-
2014 szezon végeredmény
Sergio Pérez
59
-
2014 szezon végeredmény
Kevin Magnussen
55
-
2014 Orosz nagydíj után
Kimi Räikkönen
47
-
2014 Orosz nagydíj után
Jean-Éric Vergne
21
-
2014 Orosz nagydíj után
Romain Grosjean
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Daniil Kvyat
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Jules Bianchi
2
-
2014 Orosz nagydíj után
Adrian Sutil
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Marcus Ericsson
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Pastor Maldonado
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Esteban Gutierrez
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Max Chilton
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Kamui Kobayashi
0
-
2014 Orosz nagydíj után
André Lotterer
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Mercedes
565
-
2014 Orosz nagydíj után
Red Bull
342
-
2014 Orosz nagydíj után
Williams
216
-
2014 Orosz nagydíj után
Ferrari
188
-
2014 Orosz nagydíj után
McLaren
143
-
2014 Orosz nagydíj után
Force India
123
-
2014 Orosz nagydíj után
Toro Rosso
29
-
2014 Orosz nagydíj után
Lotus
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Marussia
2
-
2014 Orosz nagydíj után
Sauber
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Caterham
0
Elhunyt Brian Hart egykori motortervező
- Frissítve: 2014. január 6

77 éves korában elhunyt Brian Hart (1936 Szeptember 7. – 2014 Január 5.) motortervező mérnök, aki egykoron, többek között a Minardi és a Jordan csapatnak is tervezett Formula-1-es motorokat.
Hart szorosan kötődött a Formula szériákhoz, amellett, hogy repülő mérnökként kezdte karrierjét versenyzett is a Formula 3 és a Formula 2-ben.
1958-ban ő is csatlakozott a brit motorgyártó Cosworth-höz, ahol hatalmas tapasztalatokra és tudásra tett szert.
1969-ben elhagyta a céget és sajátot alapított Hart Ltd. néven. Eleinte a Ford kérte fel, hogy készítsen motorokat a Forma–2-es rally bajnokságba, ahol eredményes munkája nagyban hozzásegítette Ronnie Petersont 1971-ben és Mike Hailwoodot 1972-ben, hogy megnyerje a sorozatot.
1976-ban építette meg első saját motorját, amit a Toleman csapat használt és fölényesen uralta a Forma-2-es bajnokságot. A Hart 415T turbó motorját 1981-ben gyártotta az istálló megrendelésére.
Még Ayrton Senna is versenyzett a Hart által készített erőforrással.
Azonban Hart nem tudott lépést tartani a nagy cégekkel, ezért kénytelen volt F1-es projektjét feladni és visszatért a Cosworth céghez.
Hart 1992-ben visszatért és immár megfelelő tőkével megépítette első V10-es motorját, melyet a Jordan istálló használt a következő 2 évben. Viszont az erőforrások gyártása költséges volt így a csapat lecserélte azokat. Más csapat után kellett néznie és először a Footwork és az Arrows, majd a Minardi is az ő cégét választotta és az általa fejlesztett V8-as motorokkal köröztek.
A brit mérnök végül is 1997-ben távozott végleg a Formula-1- világából, amikor kis cégét Tom Walkinshaw be nem kebelezte.