Forma1-Live.hu

Ezen a napon történt 11.04.

2009:
Napvilágot látott a Sports Pro magazinban a 20 legjobb Forma-1-es pilóta keresete. A 2009-es szezon során összesen 134.8 millió dollárt kaptak fizetségképpen a csapatoktól a versenyzők, ebben azonban nincsenek benne a szponzori juttatások. Jenson Button 5 millió dollárt keresett, míg Kimi Räikkönen a Ferrarinál 45 milliót.

2002:
A CART széria bajnoka, a brazil Cristiano da Matta két éves szerződést írt alá a Toyotával.

1990:
Nelson Piquet a szezonzáró Ausztrál Nagydíjat az utolsó körig tartó versengésben nyerte meg, a második Nigel Mansell előtt. Míg a harmadik helyen Alain Prost futott be, azonban a harmadik helyezése nem volt elegendő a bajnoki cím megszerzéséhez, még úgy sem, hogy az összetettben élen áll Ayrton Senna kicsúszás miatt feladni kényszerült a versenyt.
Így Senna lett a világbajnok 78 pontjával, a 71 pontos Prost és a 43 pontos Piquet előtt. A konstruktőri bajnokságot a McLaren nyerte 121 ponttal, a Ferrari és a Benetton előtt.

1953:
Idősebb Jacques Villeneuve, becenevén Jacquo, kanadai autóversenyző Berthiervilleben, Quebecben született.
Nem volt olyan sikeres pilóta, mint bátyja Gilles Villeneuve, vagy  unokaöcsse az ifjabb Jacques Villeneuve. Összesen 3 Formula-1-es versenyre nevezett, azonban kvalifikálni egyetlen alkalommal sem sikerült magát.
Számos más megmérettetése volt állandó szereplő, a Formula Atlantic szériában, a CART, a Can-Am futamain, és a legmeghatározóbb egyénisége volt a Motorosszán versenyeknek. Villeneuve volt az első, háromszoros Motorosszán világbajnok.

1919:
Eric Thompson, brit autóversenyző, bróker Surbiton városban született. A második világháború után elsősorban túraautó versenyeken indult és 1949-ben megnyerte a Le Mans 24 órás megmérettetést a saját kategóriájában. 1949 és 1953 között az Aston Martin csapat sikeres versenyzője volt.
Első és egyetlen Formula-1-es futamán, az 1952-es Brit Nagydíjon az ötödik helyen végzett. Ezt követően visszatért a túraautóhoz és még 1955-év végéig versenyzett különböző viadalokon, mint például a Goodwood-i 9 órás, vagy a Le Mans-i pályákon.
Visszavonulása után a Lloyd-nál dolgozott, majd könyvkereskedő lett és elsősorban az autókról, versenyzésről szóló kiadványokat értékesítette.

Formula1 hivatalos oldala