Forma1-Live.hu

Nagy előny a Hondának

Mint arról korábban beszámoltunk, az FIA bizonyos szabályokon módosítani kíván a szezon 2. felétől. Ebből egyet, miszerint most már nem 4 hanem 5 belső égésű motort használhatnak fel a csapatok, el is fogadták.

Nagy felháborodást keltett az a szabály is, miszerint ha valaki a hátrasorolásával nem tölti le a büntetést, további időbüntetésekre számíthat a futam alatt, a fennmaradt helyek számától függően. Ezt a szabálymódosítást is eltörölték, és immáron a legsúlyosabb büntetés “mindössze” annyi, hogy a mezőny végére hátrasorolják a pilótát.

Noha a motor, és a különböző részegységek miatt anno Button és Alonso 25, még a 2 Red Bull pilóta az 5. motorért már megkapta a 10 rajthelyes büntetést, ezt most “visszakapják”.

A Honda tehát nagy lehetőséget kapott a kezébe, amelyet a hírek szerint már a Magyar nagydíjon be akarnak vetni, hiszen használhatnak egy újabb motort mindenféle büntetés nélkül.

hird
thedrivenblog.com