-
2015 Kanadai nagydíj
Lewis Hamilton
151
-
2015 Kanadai nagydíj
Nico Rosberg
134
-
2015 Kanadai nagydíj
Sebastian Vettel
108
-
2015 Kanadai nagydíj
Kimi Räikkönen
72
-
2015 Kanadai nagydíj
Valtteri Bottas
57
-
2015 Kanadai nagydíj
Felipe Massa
47
-
2015 Kanadai nagydíj
Daniel Ricciardo
35
-
2015 Kanadai nagydíj
Daniil Kvyat
19
-
2015 Kanadai nagydíj
Roamin Grosjean
17
-
2015 Kanadai nagydíj
Felipe Nasr
16
-
2015 Kanadai nagydíj
Sergio Perez
11
-
2015 Kanadai nagydíj
Nico Hülkenberg
10
-
2015 Kanadai nagydíj
Carlos Sainz Jr.
9
-
2015 Kanadai nagydíj
Max Verstappen
6
-
2015 Kanadai nagydíj
Pastor Maldonado
6
-
2015 Kanadai nagydíj
Marcus Ericsson
5
-
2015 Kanadai nagydíj
Jenson Button
4
-
2015 Kanadai nagydíj
Fernando Alonso
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Roberto Merhi
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Will Stevens
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Mercedes
285
-
2015 Kanadai nagydíj
Ferrari
180
-
2015 Kanadai nagydíj
Williams
108
-
2015 Kanadai nagydíj
Red Bull
54
-
2015 Kanadai nagydíj
Lotus
23
-
2015 Kanadai nagydíj
Sauber
21
-
2015 Kanadai nagydíj
Force India
21
-
2015 Kanadai nagydíj
Toro Rosso
15
-
2015 Kanadai nagydíj
McLaren - Honda
4
-
2015 Kanadai nagydíj
Manor
0
-
2014 szezon végeredmény
Lewis Hamilton
384
-
2014 szezon végeredmény
Nico Rosberg
317
-
2014 szezon végeredmény
Daniel Ricciardo
238
-
2014 szezon végeredmény
Valtteri Bottas
186
-
2014 szezon végeredmény
Sebastian Vettel
167
-
2014 szezon végeredmény
Fernando Alonso
161
-
2014 szezon végeredmény
Felipe Massa
134
-
2014 szezon végeredmény
Jenson Button
126
-
2014 szezon végeredmény
Nico Hülkenberg
96
-
2014 szezon végeredmény
Sergio Pérez
59
-
2014 szezon végeredmény
Kevin Magnussen
55
-
2014 Orosz nagydíj után
Kimi Räikkönen
47
-
2014 Orosz nagydíj után
Jean-Éric Vergne
21
-
2014 Orosz nagydíj után
Romain Grosjean
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Daniil Kvyat
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Jules Bianchi
2
-
2014 Orosz nagydíj után
Adrian Sutil
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Marcus Ericsson
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Pastor Maldonado
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Esteban Gutierrez
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Max Chilton
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Kamui Kobayashi
0
-
2014 Orosz nagydíj után
André Lotterer
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Mercedes
565
-
2014 Orosz nagydíj után
Red Bull
342
-
2014 Orosz nagydíj után
Williams
216
-
2014 Orosz nagydíj után
Ferrari
188
-
2014 Orosz nagydíj után
McLaren
143
-
2014 Orosz nagydíj után
Force India
123
-
2014 Orosz nagydíj után
Toro Rosso
29
-
2014 Orosz nagydíj után
Lotus
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Marussia
2
-
2014 Orosz nagydíj után
Sauber
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Caterham
0
83 éves Bernie Ecclestone
- Frissítve: 2013. október 28

Bernard Charles “Bernie” Ecclestone 1930. október 28.-án született egy tenger melleti kisvárosban, az angliai Ipswich-ben. Édesapja halászkapitány volt. Még gyerekkorában a család, a London melletti Bexleyheath-ba költözött.
Bernie 16 éves korában az iskolát otthagyva egy gázüzemben, asszisztensként kezdett dolgozni. Idejekorán “megfertőzte a benzingőz”, motorral kezdett el versenyezni és alkatrészekkel, használt motorokkal kereskedni. Az üzlet beindult, ezért feladtaotthagyta asszisztensi állását és Fred Cromptonnal közösen Compton & Ecclestone néven saját motorkerékpár kereskedést nyitottak. Ecclestone kivásárolta barátját az üzletből és Nagy-Britannia legnagyobb motorkerékpár kereskedő hálózatát kezdte kiépíteni.
1949-es évben autóversenyezni kezdett, a Formula-3-ban, azonban Brand Hatch-ben balesetett szenvedett, amiután úgy döntött, hogy inkább az üzleti életben csillogtatja tudását tovább. Ingatlanok, autók adás-vételével, kölcsönök közvetítésével foglalkozott.
8 év kihagyás után, Ecclestone, 1957-ben a Connaught csapat menedzsereként és tulajdonosaként visszatér a Formula-1 szériába, és a wales-i Stuart Lewis-Evans-szel indul a világbajnokságon. 1958-ban, Monacoban saját magát is próbára teszi a versenyen, de nem tudta kvalifikálni magát. Az évad végén egy súlyos balesetben pilótája Lewis Evans életét veszti, ami annyira megviselte Ecclestone-t, hogy hátat fordított a Formula-1-nek.
Többször kilátogat azonban a futamokra és barátságot köt Salvadorival, aki a Cooper csapat vezetője volt és rajta keresztül ismerte meg legjobb barátját, Jochen Rindtet, akinek később menedzsere és üzleti partnere lett. Rindt és Bernie a Lotus csapathoz igazolnak, ahol a brit üzletember 1968 és 1969 között sportigazgató lett.
Az 1970-es év tragikus volt számára, hiszen Monzában elvesztette osztrák barátját, aki ebben az évben posztumusz nyerte meg a világbajnoki címet. Ecclestone-t ez nagyon megviselte és ismét kiszállt a Formula-1-ből.
Két évre volt szüksége, hogy kiheverje a sokkot, ekkor, 1972-ben ugyanis visszatért és felvásárolta a Brabham csapatot, amely irányítása alatt az egyik élcsapatává vált.
Időközben felismerte hogy a száguldó cirkusz eléggé szervezetlen, így 1974-ben más tulajdonosokkal, név szerint Colin Chapman-nel, Max Mosley-val, Teddy Mayer-rel, Frank Williams-szel és Ken Tyrell-lel létrehozzák a Formula 1 Konstruktőrök Szövetségét, az FOCA-t. 1975-ben, a többi csapattal egyesülve már, harcolnak az FIA-val, a jobb rendezésért és nagyobb részesedésért.
1978-ban Bernie Ecclestone-t választották az FOCA elnökévé és a szervezet jogi tanácsadója pedig Max Mosley lett. Később a televíziós közvetítési jogokat is megpróbálják megszerezni, amely vita az FIA-val évekig elhúzódik.
Az FOCA az FIA testvérszervezete a FISA és annak vezetője Jean Marie Balestre-vel is harcolt, és sokszor bojkottálta az új szabályokat. Ezzel többször is két táborra szakították a Formula–1 mezőnyét. A “háború” végül 1981-ben a Concorde egyezménnyel zárult és az FOCA megkapta a televíziós közvetítések jogát.
A Brabham-mel egyre több sikert ér el, 1981-ben és 1983-ban a brazil pilóta, Nelson Piquet megszerzi a világbajnoki címet.
1985-ben feleségül vette az egykori horvát modellt, Slavicát.
1987-ben lejárt az első Concorde-egyezmény, és Ecclestone-t választják az FIA PR-elnökhelyettesévé, így csapatára nem marad ideje és 1988-ban az Alfa Romeonak eladta azt.
A Formula-1-es istállók úgy rendelkeztek, hogy a kereskedelmi és televíziós jogok értékesítését átruházzák Ecclestone-ra, mivel ez idő tájt ezek értékesítése rizikós volt. Bernie Ecclestone így létrehozta a FOPA-t (Formula One Promotions and Administration), amely a kereskedelmi jogok felett rendelkezett. A bevételt az alábbi módon osztotta szét: 48%-a a csapatoké, 30%-a az FIA-é, 22% pedig az FOCA-é lett. Az üzlet aranybányának bizonyult: Bernie Ecclestone 1993-ban már évi 45 millió dollárt keresett.
1995-ben az FIA döntése értelmében, a kereskedelmi jogokat Ecclestone cégére, az FOM-re (Formula One Management) ruházták, amiért 14 éven keresztül évente fizet a szövetségnek. A határozat felháborította a csapatokat és az 1997-es Concorde egyezményt 3 csapat, a Williams, a McLaren és a Tyrrell nem volt hajlandó aláírni. Azonban Bernie-nek sikerült őket is meggyőznie.
Megalapította a SLEC cégét, amely a tévés jogokat értékesítette. 1999-től fokozatosan eladta a vállalkozás 75%-át, ezzel tetemes, csaknem 2 milliárd dolláros vagyonra tett szert.
Az alacsony termetű, mindössze 1 méter 60 centi magas brit üzletember vagyonát több mint 2 milliárd dollárra tartják.