-
2015 Kanadai nagydíj
Lewis Hamilton
151
-
2015 Kanadai nagydíj
Nico Rosberg
134
-
2015 Kanadai nagydíj
Sebastian Vettel
108
-
2015 Kanadai nagydíj
Kimi Räikkönen
72
-
2015 Kanadai nagydíj
Valtteri Bottas
57
-
2015 Kanadai nagydíj
Felipe Massa
47
-
2015 Kanadai nagydíj
Daniel Ricciardo
35
-
2015 Kanadai nagydíj
Daniil Kvyat
19
-
2015 Kanadai nagydíj
Roamin Grosjean
17
-
2015 Kanadai nagydíj
Felipe Nasr
16
-
2015 Kanadai nagydíj
Sergio Perez
11
-
2015 Kanadai nagydíj
Nico Hülkenberg
10
-
2015 Kanadai nagydíj
Carlos Sainz Jr.
9
-
2015 Kanadai nagydíj
Max Verstappen
6
-
2015 Kanadai nagydíj
Pastor Maldonado
6
-
2015 Kanadai nagydíj
Marcus Ericsson
5
-
2015 Kanadai nagydíj
Jenson Button
4
-
2015 Kanadai nagydíj
Fernando Alonso
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Roberto Merhi
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Will Stevens
0
-
2015 Kanadai nagydíj
Mercedes
285
-
2015 Kanadai nagydíj
Ferrari
180
-
2015 Kanadai nagydíj
Williams
108
-
2015 Kanadai nagydíj
Red Bull
54
-
2015 Kanadai nagydíj
Lotus
23
-
2015 Kanadai nagydíj
Sauber
21
-
2015 Kanadai nagydíj
Force India
21
-
2015 Kanadai nagydíj
Toro Rosso
15
-
2015 Kanadai nagydíj
McLaren - Honda
4
-
2015 Kanadai nagydíj
Manor
0
-
2014 szezon végeredmény
Lewis Hamilton
384
-
2014 szezon végeredmény
Nico Rosberg
317
-
2014 szezon végeredmény
Daniel Ricciardo
238
-
2014 szezon végeredmény
Valtteri Bottas
186
-
2014 szezon végeredmény
Sebastian Vettel
167
-
2014 szezon végeredmény
Fernando Alonso
161
-
2014 szezon végeredmény
Felipe Massa
134
-
2014 szezon végeredmény
Jenson Button
126
-
2014 szezon végeredmény
Nico Hülkenberg
96
-
2014 szezon végeredmény
Sergio Pérez
59
-
2014 szezon végeredmény
Kevin Magnussen
55
-
2014 Orosz nagydíj után
Kimi Räikkönen
47
-
2014 Orosz nagydíj után
Jean-Éric Vergne
21
-
2014 Orosz nagydíj után
Romain Grosjean
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Daniil Kvyat
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Jules Bianchi
2
-
2014 Orosz nagydíj után
Adrian Sutil
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Marcus Ericsson
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Pastor Maldonado
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Esteban Gutierrez
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Max Chilton
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Kamui Kobayashi
0
-
2014 Orosz nagydíj után
André Lotterer
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Mercedes
565
-
2014 Orosz nagydíj után
Red Bull
342
-
2014 Orosz nagydíj után
Williams
216
-
2014 Orosz nagydíj után
Ferrari
188
-
2014 Orosz nagydíj után
McLaren
143
-
2014 Orosz nagydíj után
Force India
123
-
2014 Orosz nagydíj után
Toro Rosso
29
-
2014 Orosz nagydíj után
Lotus
8
-
2014 Orosz nagydíj után
Marussia
2
-
2014 Orosz nagydíj után
Sauber
0
-
2014 Orosz nagydíj után
Caterham
0
A csapatok tárgyaltak a költségplafonról
- Frissítve: 2014. május 2

Május 1-jén a Forma-1-es csapatok Londonban ültek össze, hogy megvitassák a költségplafon bevezetését. Erre a találkozóra azért került sor, mert a kisebb költségvetésű csapatok nem értenek egyet a szabály elutasításával és meg akarják akadályozni a kiadások növekedését. Ezen kívül több szabályt és javaslatot is megvitattak, melyek főként a költségcsökkentés mellett a Forma-1 élményt javítja.
A nagyobb csapatok, akik a Stratégiai Munkacsoport tagjai, a Red Bull, a Ferrari, a McLaren, a Lotus, a Mercedes és a Williams, Bernie Ecclestone-nal karöltve a költségplafon bevezetése ellen vannak, míg a kisebb istállók támogatják Jean Todt tervét.
Egyéb napirendi kérdések is terítékre kerültek, többek között a gumiabroncs melegítők megszüntetése, az üzemanyag-ellátó rendszer egyszerűsítése. Az is felmerült, hogy a sebességváltó használata összhangban legyen-e a motor élettartamával. Az izzó féktárcsák népszerű ötletnek bizonyult, hogy a költségek csökkentése mellett, valamint javítsanak a vizuális látványon az F1 -ben.
Komoly figyelmet kapott az aktív felfüggesztés újbóli bevezetése és a 18 colos keréktárcsák alkalmazása 2017-től. Tizennyolc colos felnik is egy kísérlet arra, hogy a Michelin visszakerüljön a sportba, mivel visszautasította a felajánlott lehetőséget a múlt évben, hogy hivatalos gumiabroncs szállító legyen ismét.
Hogyan lehet javítani a vizuális látványon a Forma-1-ben, ez is egy lényeges napirendi pont volt, melyben a csapatok többsége egyetértett, vissza kell hozni a régi, ikonikus elemeket a sportba, mint például az izzó féktárcsákat és a szikrázó autókat.