Forma1-Live.hu

A csapatok tárgyaltak a költségplafonról

Május 1-jén a Forma-1-es csapatok Londonban ültek össze, hogy megvitassák a költségplafon bevezetését. Erre a találkozóra azért került sor, mert a kisebb költségvetésű csapatok nem értenek egyet a szabály elutasításával és meg akarják akadályozni a kiadások növekedését. Ezen kívül több szabályt és javaslatot is megvitattak, melyek főként a költségcsökkentés mellett a Forma-1 élményt javítja.

A nagyobb csapatok, akik a Stratégiai Munkacsoport tagjai, a Red Bull, a Ferrari, a McLaren, a Lotus, a Mercedes és a Williams, Bernie Ecclestone-nal karöltve a költségplafon bevezetése ellen vannak, míg a kisebb istállók támogatják Jean Todt tervét.

Egyéb napirendi kérdések is terítékre kerültek, többek között a gumiabroncs melegítők megszüntetése, az üzemanyag-ellátó rendszer egyszerűsítése. Az is felmerült, hogy a sebességváltó használata összhangban legyen-e a motor élettartamával. Az izzó féktárcsák népszerű ötletnek bizonyult, hogy a költségek csökkentése mellett, valamint javítsanak a vizuális látványon az F1 -ben.

felfuggesztes

Komoly figyelmet kapott az aktív felfüggesztés újbóli bevezetése és a 18 colos keréktárcsák alkalmazása 2017-től. Tizennyolc colos felnik is egy kísérlet arra, hogy a Michelin visszakerüljön a sportba, mivel visszautasította a felajánlott lehetőséget a múlt évben, hogy hivatalos gumiabroncs szállító legyen ismét.

Hogyan lehet javítani a vizuális látványon a Forma-1-ben, ez is egy lényeges napirendi pont volt, melyben a csapatok többsége egyetértett, vissza kell hozni a régi, ikonikus elemeket a sportba, mint például az izzó féktárcsákat és a szikrázó autókat.

hird
connect.jamesallenonf1.com